2016. május 7., szombat

Scrapbook-régi-új kedvenc

Korábban már készítgettem scrapbook albumokat. Az elsőt a kedvesemnek a 10 éves évfordulónkra, később pedig nagymamáknak karácsonyra. Bár tetszett ami készült, valahogy éreztem, hogy nem egészen az amit szeretnék és köszönő viszonyban sincs a neten itt ott fellelhető albumokkal.

Aztán szembe jött velem egy link, egy online tanfolyamról, és úgy gondoltam, hogy részt veszek rajta, hátha tanulok valamit. Brigi nagyon professzionális tananyagot rakott össze, élveztem minden egyes leckéjét. Már a második lecke során éreztem, hogy neki kell állnom egy új valaminek. Mivel közeledett az anyák napja, így evidens volt, hogy mi fog készülni. Már sok mindent beletettem az új információk közül, de még mindig nagyon messze vagyok, attól amit igazából szeretnék. Íme pár kép:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése