2014. augusztus 29., péntek

Nappali-ráncfelvarrás

Mint mostanában sok minden ez is Lilcsi szobájának felújításával indult. Azaz onnan kikerült egy szőnyeg, aminek a párja a nappaliban volt. Hetekig kerülgettük azon tanakodva, hogy mi legyen vele, míg anyukám szemet nem vetet rá. De neki csak párban kellett. Tehát így a nappali szőnyeg nélkül maradt, viszont kaptam cserébe két kisebb méretű szőnyeget. Ezeket a folyosóra szántam, igen ám, de ott meg volt egy kerek szőnyeg, ami miatt a kicsi szőnyeg annyira kilógott , hogy a bejárati ajtó nem nyílt. Tehát kerek szőnyeg el onnan, de nappali még mindig üres. Így irány a barátnőmék Diego-ja: http://www.diego.hu/aruhaz/budapest-ujpalota

Itt szemet vetettem az alábbi szőnyegre: http://www.diego.hu/szonyeg/modern-szonyegek/tulipo-flower-2096brown, ennek oka pedig az volt, hogy mintája nagyon hasonlít az étkező asztal feletti lámpa és a terasz ajtón levő függöny mintájára. Nézelődés közben pedig megtaláltam a dekor függönyt is hasonló mintával. Tehát egy szőnyeggel és két csík dekor függönnyel tértem haza. De még mindig ott volt a kör alakú szőnyeg kérdése, hova kerüljön?

Itt látható a végeredmény:
 Nappali új szőnyeggel
 Kör alakú szőnyeg új helye
 Új függöny, és itt látható az inda mintás lámpa is, ami az első volt a sorban. Azaz ez volt az első darab az indamintás dekorációs elemből.

Szerintem jó lett, szerintetek?

Aztán a végén anyuéktól kaptam  szülinapomra egy nagyon szép borostyánt is a nappaliba. Mintha tudták volna........




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése