2015. november 19., csütörtök

Színezz újra, színezz újra

Hallottatok már a felnőtt színezőkről? Még nem, akkor olvassatok kicsit utána miért is jó pl. itt

Engem is elkapott a láz, először a netről nyomtattam ki képeket, azokkal próbálkoztam és tényleg jól esett. Tűfilc volt az első színező eszköz, amit kipróbáltam. Ennek azaz oka, hogy az volt itthon sok színben, illetve már gyerekkoromban sokkal jobban szerettem filccel színezni, mint ceruzával.
 Íme az első próbálkozás:


Aztán a párom látva lelkesedésemet névnapomra( ami még legalább 2 hét múlva lesz csak) meglepett egy könyvvel. A könyvesboltokban rengeteg féle-fajta-témájú kifestő közül válogathatunk. Nekem ez az Olaszországot idéző könyv tetszett a legjobban.
Eddig 3 képet készítettem el. Az elsőt színes ceruzával színeztem. Amikor megvettem nagyon különlegesnek tűntek, mert metál fényt ígértek a csomagolásán, ami mint látjátok nem igazán valósult meg a képen. Nekem túl matt és színtelen lett.


Másodjára sokkal élénkebb színekkel próbálkoztam. Ezek pasztellkréta szerű ceruzákkal készültek. Ilyen:
Na ezzel igazán élmény volt a színezés, próbálkoztam már az árnyékolással is.

Harmadjára pedig kipróbáltam az watercolor ceruzákat, mint ezek:

Ezekkel igazán szép pasztellszíneket lehet varázsolni, de nem olyan jó érzés velük színezni.


Összességében nagyon élvezem, hamar sikerélményt nyújt és akár a kedvenc sorozatunk nézése közben is lehet csinálni. Bármikor abba lehet hagyni és aztán később folytatni. Arról nem is beszélve, hogy újra gyereknek éreztem magam, ami a maga nemében igen különleges élmény volt számomra. A különbség az volt csupán, hogy nem féltem a tanárnénitől, hogy mit fog szólni hozzá. Szóval próbáljátok ki, ajánlom mindenkinek.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése