2016. június 7., kedd

Ballagók könyve

Egy nagyobb projekten vagyok túl. Könyvet írtam. Na jó nem írtam csak csináltam. Azaz scrapbook technikával készítettem az óvónéniknek egy emléket az idén ballagó gyerekekről. Persze az enyém is köztük van.

Az elején amit tudtam, hogy kapok képeket a gyerekekről és hogy szövegként megkapom a szülőktől, hogy melyik csemete miért szeretett oviba járni,mindezt egy könyv formájába szerettem volna rendezni. A további koncepció teljesen homályos volt.

Aztán elkezdtem: beszereztem baglyos papírkészletet és még sok mindent ami baglyos, ha már ballagókról készül a könyv. Majd kinyomtattam a képeket és elkezdtem rendezgetni a képeket, meg a papírt, de nem nagyon akart kialakulni, hogy mi legyen. Aztán addig pakolásztam és vagdostam a papírokat, hogy jött az ötlet, hogy egy papírsárkányra teszem az egyik kisfiú képét. Teljesen véletlenül kiderült, hogy ennek a kisfiúnak a jele a lufi. A lufi és a papírsárkány is az égen száll és máris adott volt a koncepció, azaz a jeleket használom fel valamilyen formában mindenkinél. Rákerült hát az egyik oldalra a gyermek képe+jele, a másik oldalra a jel valamilyen formában és ide jött a név és a szöveg is. Természetesen a saját gyermekem oldalával kínlódtam meg a legjobban és azzal vagyok a legkevésbé elégedett.  Végül azért egy nagyon gyermeki és nagyon kedves kis könyv született.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése