2016. március 1., kedd

Fűzős tunika és barett sapka teszt

Most már mutizhatom. Ismét teszteltem a napokban megjelent Gombolyag magazin egyik mintáját.

Nemesné Emri Szilvia a tervező.

A fonal természetesen A Gombolydából való Himalaya mercan. Az eredeti minta szerint 441 g fonal ment bele, viszont én elég magas vagyok és szerintem a hosszán változtatnom kell, azaz visszabontani és kicsit hosszabbra kötni. Így a végleges verzió nem tudom mennyi fonalat fog megenni. A fejemet nem ér nézni.


A másik teszt egy sapka volt, ami természetesen a kisasszonyé lett. Ez már jó régen elkészült, de mivel a minta csak most került bele a magazinba így csak most mutizhatom.

Az egészben az a legszomorúbb, hogy egy mosás alkalmával bent marad a kabát újában és klassz nemez sapka lett belőle. Lilcsi unokatesója lett az új gazdája, az Ő fejére pont jó. Ez még az eredeti állapot. Nemez verzióról nem készült fotó. Ami nehéz volt ebben a sapkában, hogy zoknitűkkel készült és én azzal még soha nem kötöttem, ebből kifolyólag sajnos nem lett túl egyenletes, mert minden tűváltásnál lazábban kötődtek a szemek. Ezt még gyakorolni kell.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése