2016. február 5., péntek

Orchideák

Nem kifejezetten sk, de valahol mégis az. Történt, hogy kaptam innen-onnan orchideákat. Évek alatt lett 4 orchideám, amiből egy úgy ahogy időnként virágzott, a másik három pedig csak vegetált. Időnként hoztak egy új levelet vagy léggyökeret, de virágot soha. Ültettem orchidea földbe, próbáltam napfényes helyre tenni ( az kevés van a lakásban) Átültettem áttetsző cserépbe, de semmi nem működött. Viszont az én főnökasszonyom hónapról hónapra szebbnél szebb orchideákat hozott be a rendelőbe, amiket Ő virágoztatott. Így adott volt a dolog, hogy megkérdezem miként is éri el ezt az orchideáknál. Meg is kaptam a kimerítő választ ás láss csodát azóta mind a négy orchidea virágzik, azaz 3 borult virágba, egy pedig majd ezek után fog.

A megoldás pedig:
1. Orchidea föld (ezt eddig is betartottam)
2. 2 hetente bele kell állítani vízbe egy éjszakára, úgy hogy ellepje a földet
3.A vízbe tenni egy két csepp orchideatápot.
4. Kicsit lecsöpögtetni a felesleges vizet és mehet vissza a helyére.

ÉÉÉs ennyi, de tényleg. Nem számít a hely, mert ugyanott vannak ahol eddig. Most sincs több fény, mint eddig volt. Az áttetsző cserép is lényegtelen, mivel eddig is pont az virágzott, ami nem abban volt.

Íme a bizonyíték:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése