2015. augusztus 16., vasárnap

Új dologgal próbálkoztam

Na azért annyira nem új, mert horgolás viszont az alapanyag az új.
Kipróbáltam a pólófonal horgolást. Lilcsi szülinapi ajándékához készítettem belőle egy szőnyeget.

Nagyon szép a színe. Mintát többet kipróbáltam (vagy 100 x bontottam) és végül a pinteressen találtam meg ezt.

A kép alapján készült, mert még az angol horgolástechnikámat csiszolni kell.


Viszont nem tudom ki horgolt már ilyen fonalból, mert nagyon megszenvedtem vele. Mert az elején szép vékony volt és  finom puha pamut, de ahogy horgoltam úgy lett egyre vastagabb és sprődebb jersay. Nem tudom ez normális a pólófonalaknál?

Lehet majd egy márkásabból próbálkozom legközelebb, mert egyébként élveztem. Hamar van látszatja a munkának.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése