2015. augusztus 25., kedd

Szülinapi ajándék

Korábbi bejegyzésekben már utaltam, hogy nagy dolog készül nálunk. Lilien ugye nem rég volt 6 éves és a szülinapjára apa készített a kisházat a kertbe, ami nem is lett olyan kicsi. Saját ötlet és saját terv alapján fából készült nagyon sok munkával. Ami érdekessége, hogy semmit nem tervezett meg papíron, minden fejben  terveződött meg.

1 lépésként egy betonalap készült
 2. lépésként favázat készítette el

3. lépésként a tető került fel elfektetve, mert apa tériszonyos és nincs óriás létránk sem. Ezért a váz el lett fektetve és úgy került fel. A tető OSB lapból készült és maradék tófóliával van befedve.

4. lépés során szép lassan felkerültek a lambéria lapok az épület oldalára, kihagyva az ajtókat és ablakokat

5. lépés spaletta került az ablakra és ajtó is elkészült.

7. lépés a csúszda és a lépcső elkészítése volt



Került a házra egy csiga kosárral, hogy a municiót könnyen fel tudjuk küldeni az éhes csapatnak az emeletre.

Én is ténykedtem azért, mert a belső festésért én voltam a felelős, az alsó szintet fehérre festettem és került az egyik falra tábla is, amit táblafestékkel oldottam meg.

A belső kialakítása is az én feladatom, ezért elővettem a varrógépet és varrtam függönyt az ablakra, zsebes tárolót a falra, de készül majd még párnahuzat és ágytakaró is. 

Az egyik nagymamáék és a keresztszülők pedig hozzájárultam a berendezések beszerzéséhez, így a tegnapi napunk az Ikeába vezetett, ahol beszereztünk pár ezt meg azt. Ezekkel majd a belső dizájn kialakítása után találkozhattok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése