2015. július 20., hétfő

Végre varrtam

Hosszú ideje nem jutottam a varrógéphez. Most szombaton végre kicsit leülhettem a gép mellé.
Birtokba vettem Bence szobáját ( azt, hogy miért tudtam ezt megtenni egy későbbi bejegyzésben olvashatsz  itt) és behordtam a gépeket és minden egyéb varrós cuccot. Nagyon jó volt, mert nem kellett magam után elpakolni.

Ami készült egy 3/4 -es leggings Lilcsinek saját terv alapján.

Első lépésként elővettem egy régebbi leggingset, félbehajtottam és körberajzoltam, ráhagyva a varrásszélességet. A hosszát rövidebbre szabtam, mivel nyári nacinak gondoltam. A szabásmintát  a két oldalát félbehajtott anyagra rajzoltam és kiszabtam. Először a szárak belső oldalát varrtam össze, majd a eleje és háta ülepét.

A derékrészt úgy készítettem, hogy levágtam egy a deréknél valamivel kisebb gumit, az anyagot ráhajtottam a gumira és ikertűvel a gumi alsó szélét összevarrtam az anyaggal, úgy hogy közben a gumit folyamatosan húztam. Így a későbbiekben biztosan nem fog tekeredni a gumi a gumiházban.

Azon agyaltam, hogy jó lenne még valamivel fel kéne dobni. Ezért levágtam két csíkot, azokat beráncoltam, úgy hogy végig varrtam egyenesen nagy öltéssel és az alsó szálat meghúzva beráncoltam. Utána ezt újra levarrtam. Majd begombostűztem a felhatott szárába és ikertűvel ezt is körbevarrtam. Majdnem olyan lett így mint a bolti.
A gazdája még nem próbálta, remélem jó lesz neki.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése