2015. május 2., szombat

Varrogatok, kötögetek, horgolgatok

Nem álltam le, csak lassan haladok mindennel.

Rengeteg tervem van és nagyon kevés időm, hogy mindazt kivitelezzem. Rengeteg csodás anyagot vásároltam itt is, ott is, jártamban - keltemben.

 

A sok csodás anyaghoz viszont nem jár sok szabadidő.

Jelen pillanatban kötődik egy titkos tesz, horgolódik egy poncsó és varródik egy blézer, egy nadrág és egy szoknya. Ezek mind negyedig vagy félig kész állapotban vannak.De mivel mindnek az elkészítése több időt igényel, ma viszont csak kurta egy órácskám volt így egy gyors sikerélményre vágytam.

Ezért gyorsan kiszabtam és megvarrtam egy leggingset Lilcsinek. A minta egy kész leggings volt.

Használtam az interlockot az összevarrásnál és az ikertűt a felvarrásnál és a gumi bevarrásánál. 


Sajnos belülről nem lett olyan szép, mert valamiért túl laza lett. Még  próbálgatnom kell a beállításokat.




Viselés közben. Szerintem jó lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése