2015. március 15., vasárnap

Most is készült valami....

Van egy pár oldal a neten, amik a kedvenceimmé váltak mostanság. Pontosabban azóta amióta varrogatok. Ezekből is az egyik a Kell-Me. Itt rendeltem egy-két anyagot, de mivel nem ismertem még az oldalt így elsőre kisebb darab anyagokat vásároltam. Törtem is a fejem, hogy mit lehet ennyi szépséges, de igen picurka anyagból varrni. De ugye a pinterest a barátom és rá is akadtam egy-pár ötletre. A sokból végül ez a darab fogta meg a képzeletemet.Persze nem volt hátrány, hogy nagyon jó kis tutorial mutatja a kivitelezést.

Tegnap be is avattam az anyagokat és ma délután neki estem és máris kész egy nagyon nyári színvilágú darab. Természetesen Lilcsi holnap már ebben akar menni oviba.
 Eleje
hátulja

Sajnos a gazdin még nem készült kép. Rajta sokkal jobban áll, mint itt a képen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése