2015. március 31., kedd

Alkotói válság?

Nem mintha művész lennék, de most kicsit alkotói válságban vagyok.



Több tényezős a dolog. Egyrészt részt veszek ismét egy titkos tesztben. Jól haladok vele, de egyre inkább el megy a kedvem, mert ahogy készül látom, hogy nem igazán lesz jó a méret, a fazon és úgy egyáltalán az egész nem tetszik. Márpedig úgy kötni, hogy tudod soha nem fogod hordani, nem annyira élvezetes.

Közeledik a húsvét és sok terv volt a fejemben, többek között varrni szerettem volna textil tojásokat. Vasárnap neki is estem, de inkább egy amorf tök lett belőle, mint tojás. Pedig annyira egyszerűnek tűnt. Bezzeg ha labdát akartam volna varrni biztos tojás lett volna belőle. majd elhasználom tűpárnának.


Harmadik projektem a Burdából készült volna, de már a legelején elakadtam. Pontosabban a mintát levettem, ki is szabtam, na meg a szűkítőket is bevarrtam oszt ennyi. Nem értem,a további lépéseket és a varrótanfolyamon tanultak kevésnek tűnnek, mert nem jut eszembe hogyan is kellene tovább lépnem.


Azért nem keseredtem el, mert itt a tavasz, virágoznak a fák és a szerelem illata lengi be a  tájat.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése