2015. január 3., szombat

Szilveszter és Új Év dögrováson

Magyarázza már el nekem valaki, hogy miért a szabadságaimat teszem tönkre ilyen-olyan betegségekkel?!
Tavaly karácsonykor voltam beteg, na meg nyáron a szabadságom alatt.

Miért nem tudok munkaidőben beteg lenni mint minden más "normális" ember. Alig vártam ezt a másfél hét pihenőt, együtt a családdal jó kis programokat terveztünk. És mi lett belőle a nagy büdös SEMMI!

Igen dühös vagyok! A karácsony rendben eltelt, aztán kezdtük tervezgeti a szilvesztert. Bevásároltunk vendégeket hívtunk, aztán 30-án este egyik pillanatról a másikra levett a lábamról a betegség. Köhögéssel kezdődött, majd hidegrázás és láz. Ez a 3. napon egy durva náthával is kibővült és azóta is nyomom az ágyat. Jó ma már jobban vagyok-láz nincs, minden más van. Azóta persze a legkisebb is elkapta, nála ráadásul olyan 39,5 fokos lázzal nehezített a probléma, ami hűtőfürdő hatására enyhül csak. Szerintem nincs olyan gyerek, aki imádja a hűtőfürdőt, de Lilcsi imádja. Mikor mérem a lázát már kérdezi is, hogy na hűtőfürdő és ha a válaszom igen, akkor juppijé felkiáltással már szalad is a fürdőbe.


Persze így nem fejeződtek be a kötős-horgolós-varrós és egyéb tervezett projektek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése