2014. december 30., kedd

Két ünnep között

Alkotás, alkotás, alkotás.

Befejeztem egy szoknyácskát Lilcsinek. Saját szabásminta alapján. Azaz elővettem anyu egy régi szabás-varrás könyvét, ott részletesen le volt írva, hogyan kell elkészíteni egy ilyen loknis szoknya szabásmintáját.

Több részletben készült de most fejeztem be. Sajnos a felvarrás nem lett az igazi. Ez az első verzió, de valahogy nem voltam elégedett.


Így kicsit továbbgondoltam a dolgot. Kéne rá valami ami feldobja. Masnira, farkasfogra és csipkére gondoltam, de végül ah itthon található alapanyag megoldotta a dolgot. Még anyukám díszpárnájáról volt itthon csipke, végül az került fel rá.


Szerintem egész jó lett.A kisasszonyon is lefotóztam, de az nem lett egy túl jó kép.


De közben készül ám más is. Lilcsi menet közben kért egy babatakarót, így az is lett. Készül még egy szoknya nekem. Később arról is beszámolok. De tervben van még nagyon sok minden, arra kevés lesz ez a pár nap itthon.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése