2018. március 20., kedd

Naptárválasztás



Annak ellenére, hogy okos telefonoké a világ én nem tudok lemondani a kézi naptárról. Minden évben van naptáram amiben nem csak a fontosabb dolgokat jegyzetelem, hanem minden engem ért hatást, élményt próbálok rögzíteni. Két éve fedeztem fel az Erin Condren féle life plannert. Ez egy olyan naptár, amihez csupa klassz dolgot lehet beszerezni és azok segítségével díszíteni, színesíteni lehet az oldalakat.
A 2016-os és 2017-es naptárt is megrendeltem Amerikából vállalva postaköltséget és a vámot, mert annyira szerettem volna magaménak tudni egyet. Mindkettő naptár névre szól. A tavalyi naptár érkezési mizéria után (köszönöm UPS) és szűkös anyagi keretem miatt próbáltam valami egyszerűbb és olcsóbb megoldást keresni. Így akadtam véletlenül( vagy nem véletlenül-mert jól tudjuk, hogy véletlenek nincsenek) az Életszövőre, lehet csúnya ezt így leírni, de koppintott Erin Condren naptárra. Ezt is lehetett névre szólóan rendelni.

És akkor jöjjön egy kis összehasonlítás:

Így érkezett:

Erin Condren
Életszövő



Erin
Életszövő






Eleje:



Életszövő


Erin 2016
Erin 2017
Akkor a tapasztalatok: a csomagolás hasonlóan igényes, mint az Erin esetében. Mérete sajnos az Életszövőnek egy kicsit kisebb, bár A5-nek titulálta magát, de szerintem az Erin A5 A spirál nélkül, az Életszövő viszönt A5 a spirállal együtt. Erin esetében fém a spirál, míg az Életszövőnél műanyag.

Pár kép a belsejükről:



Életszövő

Életszövő

Életszövő

Életszövő

Erin

Erin

Erin

Itt már az oldalakat én díszítettem, de nem találtam üres oldalról képeket. De az oldalak felépítése azért jól kivehető.


Pár kép a matricákról:


Éleszövő

Életszövő

Életszövő

Életszövő


A z albumlapok az Életszövőben vékonyabb papírból készülnek, de még az épp megfelelő vastagság. Remélem a filcek sem ütnek át rajta. A grafikája mindkettőnek szép és igényes. Erin előnye, hogy az oldalak felépítésél két lehetséges verzióból lehetett választani, úgy mint hosszában, vagy keresztben legyenek a napok. 


Akkor jöjjön egy teljes összefoglaló:
  • csomagolás mindkettő esetében igényes
  • Méret: Erin nagyobb pár centivel
  • Borító: mindkettő szép, Életszövő mellett szól a gumipánt, amit lehet összefogónak használni vagy könyvjelzőnek.
  • Spirál: Erin fém, válaszható színekkel(ezüst, arany, rosegold), Életszövő műanyag, gyengébb minőség.
  • Lapok: Erin vastagabb papírból készül.
  • Grafika: mindkettőben hasonlóan szép
  • Kiegészítő oldalak: több kiegészítő oldal van az Életszövőben, úgy mint színező oldalak, jegyzetelő oldalak, menstruációs naptár, szabadság tervező oldal.
  • Matricák: jóval több matrica jár alapból az Életszövőbe, mint az Erinbe.
  • Simítózáras tasak: Erinben vastagabb, jobb minőségű, tartósabb.
  • Egyéb kiegészítők: Életszövőben több minden van: gépkapocs, emlékgyűjtő, sok-sok matrica, könyvjelző.
  • Ár: Életszövő minden költséget figyelembe véve harmada az Erinnek.
Életszövő ár -érték arányban egy jó választás. Gondolom tudnak még fejlődni. De úgy is a használat az ami igazolja(vagy nem) ezt a megállapítást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése