2015. november 8., vasárnap

Eltűntem

Igazából nem, csak a blogomról...
Rengeteg dolog köti le az időmet, így nem nagyon van időm írni. De készült új kötemény, ami még titkos, viszont nagyon jól sikerült és igen szép darab lett, képek és beszámoló később.
Varrtam is, na az nem lett sikerélmény. Elmentem ugyanis neszeszer varrótanfolyamra is. Az ott készült darab igen jól sikerült, már új gazdája örül neki, kép nem készült róla. Ezen a sikeren felbuzdulva itthon is neki álltam egynek. Hát minden lett csak nem mutatós darab, így a cippzárt kibontottam és a többi ment a levesbe. Így most kicsit elkedvetlenedtem és nem mertem nekiállni a következőnek. De gyűjtögetem az erőmet és a bátorságomat.

Az új kedvenc a lifeplannerkedést viszont nagyon élvezem.
Pár kép róla:



Ennek kapcsán felfedeztem a kínai piacot, na nem az Ázsia centert, hanem az alliexpress-t. Félelmetes, hogy mi mindet lehet ott kapni és milyen kedvező áron. Annyira rákattantunk, hogy volt olyan hét amikor 19 csomagunk volt úton. Persze még véletlenül sem jött egy nap több csomag. 

Ezek a szövegkeiemelők filléres tétel voltak

Ezekhez a szépséges tintapárnákhoz is igen kedvező áron jutottam

 ez pedig egy igen szépséges textilcsomag szintén az itthoni ár töredékéért. Még ajándék anyagot is küldtek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése