2014. szeptember 15., hétfő

Elhavazva

Kicsit túl vállaltam magam azt hiszem.

Elkezdődött az ovi, ezzel együtt a délutáni foglakozások is. Hetente kétszer úszás van Lilcsinek, ilyenkor egy órát ülök az usziban rá várva.  Gondoltam is, hogy milyen jókat fogok eközben kötögetni, be is vállaltam két tesztkötést. Haladok is az egyikkel, igaz jövő hét szerda a határidő, hát cinkes, hogy kész lesz- addigra. Mivel eddig csupán 5x bontottam az egészet.

Közben elkezdetem egy varrótanfolyamot is, amit szülinapomra kaptam. Mivel 3 éve ott áll a gyönyörű varrógépem és nem merek vele semmit csinálni, ezért úgy gondoltam, hogy kis önbizalomszerzésként a tanfolyam jó lehet. Meglátjuk. mindenesetre az első órát nagyon élveztem.

Mindeközben a Búvár Benő Babaúszás is több feladattal lát el. Mivel a kolléganőmnek, aki a pilis helyszíneket csinálja, kisbabája fog születni, ezért ott is be kell segítenem, így a szombat délelőttjeimet ott fogom az elkövetkező időben eltölteni.

Hogy a családra, házimunkára és egyebekre mikor jut időm azt még nem tudom, de majd csak megoldom.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése