2016. december 1., csütörtök

Malabrigo mellény készült

Már legalább egy hónapja elkészültem Burger Erika Malabrigo mellényével, amit ismét a Gombolyag magazinnak teszteltem.

Én a  Lana Gatto sueprsoft  fonalát választottam. A tesztkötést nem adta ki pontosan, viszont Erika szerint nyúlós a fonal, így nekiálltam. A minta nagyon jó volt, érthető, haladós, pedig alapvetően nem szeretek csavart mintát kötni. De ismét tanultam valami új dolgot és ezért szeretem ezeket a teszt kötéseket.

Amikor elkészült a mellény kicsinek bizonyult, viszont blokkolás után tényleg megnyúlt és így pont jó lett. amit viszont sajnálok, hogy az úját nem rugalmasan láncoltam le, mert ott egy kicsit szoros.

A kép borzalmas és béna pulcsira próbáltam fel, de jobb még nem született.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése